Utmaningsdags!

Den här utmaningen fick jag av min vän Kikan i december -08. Dags att svara på den eller?... Har dock halverat den till fyra saker iställer för åtta, av tidsbrist...

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 4-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

4 favoritprogram
1. I en annan del av Köping
2. Solsidan 
3. Ensam mamma söker
4. Bygglov

4 saker jag gjorde igår

1. Gymmade på Gullsjö i Åmål
2. Åt underbar oxfilémiddag med K
3. Började läsa en ny bok
4. Provade nya löparskor, blir nog dessa fast i dammodell förstås

4 saker jag ser fram emot

1. Att J och N snart kommer hit på myskväll!
2. Stickans kalajs!
3. Köpenhamnsweekenden med E!
4. Den eventuella Floridaresan i höst med K!

4 favoritrestauranger
1. Kvarterskrogen Uddevalla
2. Tom Yam i Karlstad
3. Hard Rock Café
4. Rosellmagasinet Bengtsfors, mest för att det betyder SOMMAR!!

4 saker på min önskelista
1. Ett nytt, fint, riktigt bra gym i Bengtsfors!
2. En USA-resa
3. Nya löpar- och aerobicskor
4. Lycka och välgång för alla jag har kär!

4 personer jag utmanar
1. Lillstrumpa
2. Emmiz
3. Christine
4. Henny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0