Bloggandets budord #1: Uppdatera ofta!

Räknas ett år, tre månader och en dag som ofta? Blir oerhört besviken om det nu skulle visa sig att jag tappat alla mina läsare efter denna ytterst måttliga frånvaro som bloggare;)

Är det förresten ett tecken på att man är hemma för sent/ses för lite när man på kvällen säger: "Kan vi inte titta på teven i soffan och inte i sovrummet, i alla fall fram till första reklampausen? Vi har ju bara träffats i sängen på sistone!" Detta utspelade sig i det Nybergska/Erikssonska hemmet igår och banne mig! Vi tittade fram till ANDRA reklampausen i soffan! Gud ske pris!

I övrigt säger jag som Molière: Jag föredrar en behaglig last framför en tråkig dygd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0