Yoghurtdag!

Den här vaniljyoghurten är banne mig nåt av det godaste jag vet! Sjukt, jag vet, men på kvällen kan jag verkligen lääängta till min yoghurt och mina löskokta ägg till frukost;) Favoriten är yoghurt blandat med Keso och helt bovete - i just love it!! Idag har det varit en riktig yoghurtdag! Yoghurt och hemmagjord müsli till frulle, hann inte med middag mellan jobb och träning - mer yoghurt och müsli och efter träningen: Just nämnda coctail av yoghurt, keso och bovete. Och! Jag är inte trött på det!! Måste vara knäpp. På riktigt liksom.

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Keso i yoghurt??? Nytt påfund sen jag slutade äta yoghurt för ett år sen? Tyvärr vågar jag inte prova, men ägg är ju gott det med! ;)

2010-04-23 @ 00:10:45
URL: http://chrisserockson.blogg.se/
Postat av: Nybergskan

Haha, nej då, jag blandar allt i keson själv - superdupersmarrigt! Varför har du slutat med yoghurt - laktosmage??

2010-04-23 @ 22:30:10
Postat av: Chrisse

hahaha, ja DET förstod jag allt, men det går säkert trender inom yoghurtätandet också ;). Ja...lite laktosmage, men av nån anledning fixar jag inte yoghurt öht :(, inte ens laktosfri...

2010-04-24 @ 13:20:33
URL: http://chrisserockson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0