Jag är en praktikant, jag är en praktikant...

*Sjunges till tonerna av "Jag är en astronaut"'. Idag praktiserar jag nämligen som Sally Santesson här på jobbet. Köpte ett par löparskor i en halv storlek mindre än de förra av samma märke och de känns lite trånga - de gamla har varit lite lite stora. Nu får jag helt enkelt försöka gå ut de nya som enligt säljaren skulle töja sig en halv storlek. Wish me luck!

I övrigt är jag nog en av Västsveriges mest disträa personer... Igår kväll frågade min bättre hälft om jag inte hade sett vad han hade skrivit till mig på morgonen... Skrivit? Näeee... Letade och letade och fick veta att det handlade om ett objekt som jag absolut INTE borde ha missat. Slutligen, efter idogt letande, insåg jag att han hade skrivit gulligheter på hela yoghurtpaketet - som jag hade tagit ur inte en, utan TVÅ gånger!! Disträ? Jag? Aldrig!

Kommentarer
Postat av: Chrisse

Jag gjorde likadant när en vän va lite nere, men jag satsade på hennes dator istället och fyllde den med en massa post its ;) Enda stället jag visste med säkerhet att hon skulle kolla... Nejdå, vi är inte alls datorberoende...hmm... ;)

2010-04-27 @ 16:15:25
URL: http://chrisserockson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0