Träningsvärken Allan!

Shit vilken träningsvärk jag har i min ömmande överkropp idag alltså! Kan knappt skratta – det går fram i revbenen liksom! Haha. Ryggen är stel och öm och det är ett meck avv vrida på sig liksom! Är boxen i tisdags som satt sina spår=) Trodde dock att jag kanske skulle klara mig då jag ju körde ett cykelpass efteråt plus pump igår, men det blev motsatt effekt. Ser VERKLIGEN fram emot kvällens dubbelpass – inte... Drar mot sydligare breddgrader direkt efter passet ikväll då jag ju har heeelg efter idag! Imorrn blir det bland annat en sväng på Bokmässan i Götet, Ikea plus lite andra, ännu oplanerade, skojsigheter=)

Vad som händer i helgen i övrigt är inte heller planerat – rätt skönt faktiskt!

Igår hade jag och goa A lite myskväll med kvälssmackor framför Idol. Lite senare kom även M förbi och tjattrade lite – mysigt! Har blivit på TOK för lite tjejkvällar på sistone!! I somras var det ju HELA tiden. Ingen balans i det hela liksom=) Jag tänkte försöka införa åtminstone EN kväll i veckan då vi tjejer ses hos varann och käkar ihop och myser lite – låt säga i samband med exempelvis Greys Anatomy som ju alla vill se. *Bra plan*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Usch lät inget skönt med massa träningsvärk.. Kanske skulle ta det lite lugnare...

Åh så mysigt det lät med tjejkvällar! Synd att vi inte bor närmare.. Fast SÅ långt är det ju faktiskt inte.. :)

Du, har du en stund över i helgen så bara hör av dig! Jag är iofs upptagen lördag & söndag dag, då jag ska gå freestylekurs ute på jobbet. =) Förresten - ett litet tips: Trolldagar i helgen med massa skojigheter i stan; bl a ska Aktiv Hund anordna agilityuppvisning! Själv missar jag ju tyvärr detta då det krockar.. Men skulle vara inne i stan nånstans iaf.



Förresten 2 - har Grey´s börjat igen?!?! När var & hur?? =)



Kram vännen!

2008-09-25 @ 21:51:37
Postat av: Jennie

Låter jättemysigt det där med tjejkvällar. Synd att man bor 100 mil bort :(



Har fixat så du borde kunna kommentera nu. Var nåt tjafs som jag glömt ändra. =P



Hoppas du får en underbar helg nu... Kram!!

2008-09-26 @ 08:50:53
URL: http://jennien-pennien.blogspot.com
Postat av: Nybergskan

Haha, NU såg jag att du hade skrivit Maria!! Haha. Var ju lustigt att jag hörde av mig om PRECIS det! Får vara lite mer uppmärksam i fortsättningen;) Hur var fresstylekursen då??? Säkert urroligt! Får ta en dejt en annan gång istället såklart! Nix, Greys har inte börjat än, tror det kommer till veckan! Kraaaam!

2008-09-29 @ 10:11:09
Postat av: Maria H

Hihi ja så kan det gå! Javisst var det ett lustigt sammanträffande! Synd att det krockade dock.. Men men, kanske blir fler gånger.. ;)

Kursen gick kanonbra, SÅ himla roligt, och SÅ duktig hon är Emma.. Är väl inte för inte som hon är världsmästare + precis gästat Oprah Winfrey och visat freestyle..

Såg att Grey's var igår! Var dock på föreläsning (friskvård + första hjälpen för hund mm) på jobbet, så det blir till att ladda hem.. GÅR ju inte att missa!



Kram vännen!

2008-10-02 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0