Tjackat stans snyggaste TV=)

Woho! Kände mig lite spontan idag och fick ett tv-shoppinginfall! Ja, jag handlade alltså inte på TV-shop, utan shoppade en TV=) Stans snyggaste dessutom i mina ögon, nämligen denna:
http://www.expert.se/product/product.aspx?id=2510506

Har spanat på den jääättelänge, men liksom tyckt att det känst så onödigt. Sen i bodelningen sa jag att jag ville ha den lilla sovrumsplattisen och tyckte det skulle räcka gott med den! Jag VILL inte ha nån stor klumpeduns – tycker inte det är fint med dessa bauta-tv-apparater! MEN, i ärlighetens namn ser det liiite fjuttigt ut med den lilla 19-tummaren på väggen, det får till och med jag tillstå. Och när nu bodelningen idag blev klar och det trillade in någon krona på mitt konto, slog jag till! Åhh, är man tjej eller. "Skit samma vad det är för teknik i den – det vet jag knappt – HD vadå liksom?! Men SNYGG, det är den=)" Fick ju bannor häromdan för att jag köpt en bil utan att ens ÖPPNA motorhuven... *Generad* Jaja. Sån är jag! Haha!*Planerar inredning utifrån nya snygga prydnadssaken – ehh, jag menar tv:n...*


Kommentarer
Postat av: Freja & Luxor

Men nu köpte du ju feeeeeel tv (om än rätt märke asg). En sånhär ska det ju vara för spån har vi: http://www.netonnet.se/index.asp?iid=107201

2008-10-01 @ 13:36:45
Postat av: Nybergskan

Men Freja! Hallå! Jag är TJEJ, jag bor ensam – jag ville ha den SNYGGASTE tv:n i stan och i mina ögon är den viiiit! Haha. Screw the teknik! ASG Er var också supersnygg och GIVETVIS 10 000 gånger bättre, men min kommer att göra sig världsbäst i min lägenhet!! Hihi. Man måste få vara lite ytlig tycker jag;)

2008-10-02 @ 09:08:54
Postat av: Maria H

ÅH en sån snygg tv, helt rätt val! tycka

Jag kan inte nåt heller, men HDMI ingång är ju himlans bra att ha iaf, det använder vi dagligen för att koppla datorn till tv:n - smidigt när man har en laptop. :)

Kraaaaam :)

2008-10-02 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0