Pank!

Pank, out of cash, bankrutt – japp – det är jävligt mycket månad kvar i slutet av lönen just nu!!! Haha. Kan ändå inte göra annat än skratta åt eländet. Jag lär ju inte gå i personlig konkurs eller svälta ihjäl, men så här dåligt med pengar vete tusan när jag haft förr! Var iofs länge sen jag "sate bo" senast också... Dock är det INGET alternativ att avboka fredagens frissabesök som ju går på en tusenlapp – herregud – man måste ju prioritera här i livet!! Hahaha.

Idag ska jag köra före detta svärmor till optikern och hjälpa henne välja ut nya glajjer. Efter det ska jag till min vän M på Strandvägen för lite TV-mys – var visst nån ny svensk deckare. Imorgon kväll träning och sedan möte på gymmet och på torsdag mer träning... Ingen rast och ingen ro! Ledig på fredag och då väntar som sagt frissabesök – *längtar*! Ser ut som F A N i håret...

Fy sjuttsingen förresten vad jag ääälskar att ha en riktig säng!!! Den är FIN OCH jag kan breda ut mig HUR mycket jag vill! Och jag får lätt plats med sällskap om det skulle vara så;)

Kommentarer
Postat av: Jennie-Pennie

Vad blev det för säng nu då? Blev det nån rund säng eller satte förståndet stopp för det? hahah ;)



Kika gärna in på min blogg också.. hade helt glömt bort att jag hade en... asg



Kram!

2008-09-16 @ 16:15:10
URL: http://jennien-pennien.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0