Måndag igen!

Så var det måndag igen efter en bra helg! Har jobbat, men det har inte varit så mycket att göra och jag har haft en massa trevligheter för mig!

Först och främst är Soda frisk igen!! Eller vad man nu ska kalla det – hon var egentligen aldrig sjuk... När vi var ute och gick i fredags morse så var hon inte bra alltså och gick och hostade och frustade och nös och hade sig och jag var HELT inställd på att idag blir det vetten! Sen plötsligt blev hon lite bättre och vi fortsatte att gå. En stund senare stannar hon och bara "blurp" så kom det upp ett segt, vitt skum och mitt i det låg det ett långt grässtrå! DET fanskapet har alltså suttit och irriterat henne i TRE dagar!! Stackars liten!

På fredag eftermiddag drog jag till Karlstad för firande av syster som fyllt år – hela familjen plus nytillskottet K (syster pojkvän sen snart ett halvår tillbaks som jag träffade för typ första gången NU! Himlans trevlig pojk!) på 26 kvadrat i en studentlägenhet=) Goood mat och trevligt sällskap! Familjen sov över, men jag åkte hem då jag skulle ha pass och jobba dagen efter.

På lördag förmiddag skulle jag som sagt ha pass, men det blev inställt. Träningsklädd som jag var tyckte jag att det passade bra att åka till Åmål och jobba! Haha! Nämen jag och M skulle ändå till Åmål för jag skulle köpa en sängram och då sparade vi tid genom att inte åka hem och nyta om först... Men liiite pinigt var det att komma på jobb klädd så;) Väl hemma tryckte jag och M i oss en välförtjänt halv kladdkaka (vi hade ju ändå INTE tränat!! hihi) och skruvade samtidigt ihop min sängram! Vad fint det bleeeev! Och nu har jag en RIKTIG säng!! *Lycka*

På lördag kvällen hade jag hela la familia – förutom E då som ju är Spanien, så det blir ju svårt... – på middag med vin! Sååå längesen vi alla var samade och vi hade supertrevligt förstås!! Senare på kvällen fick jag ytterligare ett uppskattat besök – men den besökaren stannade ända till imorse... Hihi;) Nu blev ni allt nyfnikna!

Mer än så blir det inte idag! Kjam!

Kommentarer
Postat av: Monica

Jisses, först är det ingen blogg på nästan en vecka och sen är den HEMLIG. Djuuuupt upprörd och nyfiken i en strut tittar ut. Skönt att Sodis slapp ha kennelhosta och att det bara var ett dumt grässtrå.

Kramelikram!

2008-09-16 @ 09:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0