Jag har TV nu!!!!

Hihi, igår tittade jag på TV - i mitt egna hem!! Kanske inte låter så märkvärdigt - kan tänka mig att de flesta av er gjorde detsamma, MEN, jag har inte haft TV på TRE månader!!! Har iofs inte direkt saknat det heller, men attans vad skönt det är nu när möjligheten finns igen! Dock får jag väl kaaaanske lite grann hålla med alla som sa att 19-tums plattis är för liten... Jag har envist hållit fast vid att jag inte vill ha större – vill inte täcka en hel vägg med en ful TV! Men liiiite större hade ju inte gjort nåt... Får väl se om det blir nåt TV-inköp framöver. Men ICKE större än 32 – aldrig!! Dock – vad ska jag göra med den lilla isf?? Jag som svurit att inte ha TV i sovrummet nåt mer... Iofs är det ju skillnad när jag bor själv, då är det ju bara JAG som bestämmer NÄR den ska vara på! Ja vi får se.

Kollade då iaf på nya svenska serien med Eva Röse – riktigt bra! Fick även en ny "svampleverans" av kompis L igår – shit vad kantareller jag ätit på sistone! Men vad gott det ÄR!!! *Supertacksam och glad över all svamp*

Ikväll blir det Bodystep och sedan möte på gymmet. Innan dess en massa jobb – ska bland annat träffa Palmkungen – det ni! Haha.

Kommentarer
Postat av: Maria H

Hej vännen!

Känns längesen sen jag skrev här sist.. Är allt inne och kollar nästan varje kväll - men ligger då oftast i sängen med datorn kopplad till tv:n; så då har jag ju inget tangentbord.. Men nu så! :)

Allt verkar bara bra här, skönt! Är ju SÅ nyfiken på vem som sov över hos dig i helgen såklart.. spekulerar

Åh, den missade jag - nya serien med Eva Röse! ville se Det har ju blivit så här med; ingen tv på evigheter (förutom webtv då förstås..).. Men den går säkert att ladda hem. :) Hmm ja 19 tums är ju litet, det håller jag med om.. Själv tycker jag tv i sovrummet är bra när man inte kan sova, fast störande såklart när bara en vill kika.. Här händer ibland att Jonas vill sova, och jag fortsätter kolla. :)

Nej nu är det dags för sängen.. stentrött Vi får planera in ett besök snart tycker jag! :D

Kram vännen!

2008-09-18 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0