Jag har bara regn hos mig...

Nu är det verkligen höst! Grått, grått och åter grått. Och mörkt! Shit vad mörkt det är på morgnarna nu! Riktigt trist. Men det är iaf fortfarande varmt. Var på after work i solskenet i fredags kväll och kunde utan problem sitta i kortärmat – tills dess att solen gick ner. Då blev det snabbt kallt!

Har haft en jättemysig helg med bland annat då after work, tacokväll, kvartalsutbildning i Bodypump, god mat på fransk restaurang och biobesök. Så Mamma Mia – och älskade den!! Jag tillhör ju de få som var halvimpad av musikalen, tyckte inte alls den var nåt större. Men filmen – mamma mia säger jag bara!! Riktigt, riktigt bra och man lämnade salongen med ett lyckorus i kroppen!

Har även hunnit med att hälsa på mina underbara vänner J och M och sonen E – en av mina absoluta favoritbebisar här i världen!! Visste jag att jag fick en E så skulle jag inte tveka! Haha. Eller ja, just NU skulle jag nog trots allt tveka en del ändå men... På tal om bebisar gläds jag också något alldeles fruktansvärt med T och C som just nu befinner sig i Bolivia för att hämta hem sin lilla dotter j!!! Vilket äventyr!

I övrigt jobbar jag kvällar och helg den här veckan, så det blir inga större utsvävningar. Ska bland annat till naprapaten på återbesök och till systeryster på sent fölsiskalas!

Over and out for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0