Blir inte klok på jeansstorlekar!

Dagens i-landsproblem – mina nya baggyjeans är för stora! Attsingen! Köpte först en storlek större än vanligt, då jag tänkte att ska det vara baggy så ska det. Men de var helt klart FÖR stora! bytte till en storlek mindre, vilka satt perfekt i butiken – det var även expediten helt med på. MEN, efter att ha haft dem bara någon timme så är det för stora!! Tvättade OCH tumlade dem igår, men de ÄR för stora! Det är liksom inte snyggt! Så jag får försöka byat dem igen! Alltså, nu har jag ju givetvis inte kvar lapparna och jag har ju tvättat dem, men det är ju inte öppet köp jag tänkt utnyttja, utan helt enkelt returnera dem då jag inte är nöjd med varan! De motsvarar ju inte mina förväntningar. Får la se om de går med på det, men försöka ska jag definitivt.

Annars går den här veckan mest i träningens tecken. Har pass varenda dag. Känner mig lite mör idag efter 75 minuter box följt av 60 minuter cykel igår. Ikväll blir det Bodypump.

Imorgon är det redan helg igen för mig och kosan komemr att styras mot Trollhättan efter träningen...;) På fredag blir det Göteborg med bland annat en snabbis på Bokmässan har jag tänkt. I övrigt är helgen hittills ett oskrivet blad.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men fy så surt med jeansen. Hoppas du får byta dom - annars får du skriva artikel!! haha ;)



ligger inte Trollhättan åt motsatt håll till Göteborg från dig sett? Eller är jag så där lost i geografin igen? hahaha



Kram

2008-09-24 @ 15:39:41
URL: http://jennien-pennien.blogspot.com
Postat av: Nybergskan

Hihi, det är allt ditt geografisinne som spelar dig ett spratt – det är rätt håll! Fast det är inte den vägen man solklart kör till Göteborg härifrån i vanliga fall! Men ibland kan det ju vara värt att at en omväg...;) Försökte förresten kommentera i din blogg igår, men fattade inte hur? Man var ju tvungen att skriva i en massa konstiga grejer eller registrera sig typ? Eller? Dataidiot Kram!

2008-09-25 @ 09:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0