Vacker höstdag!

Idag var det roligt att slå upp de blå – det var ju relativt ljust ute och solen var på väg upp! Efter en grå och regning, riktigt höstruskig helg, var det underbart! Får passa på att ta mina morgonpromenader i skogen en tid framöver nu, det funkar ju igen några veckor.

Har haft en bra helg! I fredags samlades hela La familia (förutom rara E då förstås, som ju inte befinner sig i landet) hos M för goood "tacogegga" som hon kallade det och ett par glas vin. Undertecknad stod för desserten;) Vi åt och åt tills magen stod i fyra hörn! Haha. Satte sedan och kollade tv och snattrade! Blev SÅ himla glad då goa, goa T hade gjort likadana La familiahalsband till oss!! *Rörd* Det betydde mycket för mig! Mina goa töser!!=)

På lördagen jobbade jag en del och hade även pumpen på lördag förmiddag och hann med en sväng till T:s smyckesparty i Bäckefors. På kvällen blev det lite mer godis och TV-mys framför "Dansbandskampen" med M och P - trevligt! Även då ett glas gott vin. Men det stoppade faktiskt vid ETT glas både på fredan och lördan!

Igår var det jobb som gällde mest hela dagen. På kvällen fick jag besök av min käre vän R – som flyttar till Götet på torsdag!! SÅÅÅ trist tycket jag, men givetvis roligt för honom!

Vad bär då denna veckan i sitt sköte tro?! Den som lever får se... Vet att helgen iaf innehåller ett mycket efterlängtat 40-årskalas hos allra bästaste K!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Låter som en toppenhelg! Skönt det var imorse med den extra timman också tycker jag. Har varit sååå trött på sistone. Önskar dig en fin måndag. Kramis!

2008-10-27 @ 08:41:53
Postat av: Nybergskan

Ja verkligen skönt!! Hoppas du får en fin start på veckan gulle-M=)

2008-10-27 @ 10:03:57
Postat av: Maria H

Hej vännen!

Låter som du haft en härlig helg, skönt!

Stentrött här, ska genast hoppa i säng.. :) Har skrivit flera rader i ett mail till dig, kram vännen! =)

2008-10-27 @ 23:20:00
Postat av: Nybergskan

Japp det har jag vännen! Och har läst ditt mejl – ska svara på det, förhoppningsvis under dagen! Vill HEMSKT gärna ha en tjockis på besök hörru ;);) KRAM!

2008-10-28 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0