Tjejen med hyllan – det är jag det!

Det visste ni inte va? Att jag är Anna med hyllan? Köpte en bokhylla på Blocket igår och signerade ett sms till säljaren med just "Anna med hyllan" – inte varje dag jag får tillfälle att göra det! Haha. Allra raraste S hämtade upp den åt mig igår Götet:)

Tröttis idag! Jobbade till tio i förrgår och halv elva igår, så idag tog jag faktiskt en timmes sovmorgon, men det räckte inte riktigt... Känns lönlöst att säga att jag ska lägga mig tidigt ikväll istället, för så blir det aldrig ändå...

Nä, har maaaassor att skriva från gårkvällens fullmäktigesammanträde, vet inte ens i vilken ände jag ska börja... Suck. Men solen skiner idag kamrater, helgen närmar sig och livet är allt rätt najs;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Hallå kompis!! Hur är det? hoppas du fick mitt mejl förra veckan och att allt är bra med dig. Låter som om du har fullt upp i alla fall med mycket kuligheter att se fram emot.

Ville bara säga hej och kolla läget.

Over and out,

kramis

2008-10-02 @ 12:05:59
Postat av: Maria H

Åh mera shopping, roligt! Blir ju ännu mera shoppingsugen när jag läser här inne.. :)

Nej nu är det läggdags här, är oxå trött.. Ska bädda ner mig med alla goa vovvar här hemma!

Kram & natti! =)

2008-10-02 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0