Sommar och sol...

Jag VEEEET att det bara är oktober och jag veeeeet att det nyss VAR sommar och att det är långt till nästa – men jag läääängtar ändå!!! Och det är inte en utlandsresa jag längtar mest efter – utan svensk sommar, här hemma! Men det blir att ge sig tåls, jag inser det. *S*

Jaha, vad ska man skvallra om idag då? Inte mycket kul att förtälja. Känns som att många runt omkring mig "försvinner" – R som ska flytta till Göteborg och E och R som kanske drar till KIRUNA i fyra år!!! Det hade ju för 17 varit bättre om de flyttade till Thailnad! Typ lika dyrt att åka och hälsa på – men bra mycket roligare;) Men nej, nu ska jag sluta gnälla. Är allt betydligt lyckligare än vad jag ger sken av;) Over and out!

Kommentarer
Postat av: Freja & Luxor

Nu ska man inte klaga på Kiruna... Snacka om nice att ha så nära till fjällen och vandra... Skulle gärna bo där uppe om det inte vore för det eviga mörkret vintertid....

2008-10-08 @ 10:18:51
Postat av: Maria H

Hej vännen!

Åh jaa, kan bara hålla med - soooommar!!! Fast jag ska ju absolut inte klaga, denna höst & vinter väntar ju nåt alldeles fantastiskt.. Lilla bebisen.. längtar

Utlandsemester är ju inte fy skam annars, vi åker nog till nån lugn playa nästa år.. Skulle inte du åka nu i höst, eller har jag fått för mig det bara? vimsig



Kram vännen!

2008-10-08 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0