Snow is in the air...

Det var snöblandat regn på morgonpromenaden idag. Jag upprepar. SNÖblandat regn. HUR upphetasande känns det på en skala? *Kräks* Smaka på känslan – vintern är på väg. Blask. Halka. Kyla. *Ryser* MEN, jag är lycklig ändå! Ingen vits med att gräma och irritera sig på saker man ändå inte kan påverka för fem öre! Får se till att hitta på mycket roligt istället – och det känns det som att jag gör. Mår himla bra just nu – även om mitt privatliv är lite rörigt (oväntat – DET har det ju nämligen inte AAALLS varit typ senaste halvåret...) Konstigt det där med känslor alltså... VEM eller VAD är det som styr dem egentligen?? Man kan verkligen undra. Inte sjutton är det man själv iaf! Men – det är bara att go with the flow!

Ikväll blir med möjligen Desperate-mys-kväll med tjejerna då jag troligen inte hinner hem till den "vanliga" Greys-kvällen imorgon. Ska jobba i Ed på kvällen och ska före det på middag hemma hos min kära vän U! Ska bli hemskans trevligt!

Kommentarer
Postat av: Freja & Luxor

Känslor är ett helvete när man inte har ordning på dem tycka

2008-10-28 @ 09:15:07
Postat av: Nybergskan

Eller HUUUR!!!

2008-10-28 @ 10:00:27
Postat av: Maria H

Hej vännen!

Roligt att "prata" lite med dig alldeles nyss.. :) Får försöka klura på det där med besöket!

Hmm nej det där med känslor är ju inte lätt.. Precis som du skrev - bara att go with the flow!

Hepp nu är det sängdags här..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2008-10-28 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0