Desperate?!

Hallå! Ska alltså Desperate Housewives vara så här nu?? Men WTF! Så kan de väl inte bara göra! ffa – vad har de gjort med Gabrielle? Hon SKA ju vara den underbart ytliga bitchen - ingen glåmig morsa! Får la ge det några avsnitt till, men jag tröttnade rejält igår...

Helgen närmar sig med stormsteg - jobbar bara imorgon också! Förutom K:s kalas på lördag har jag inte mycket planerat. Är sugen på att åka på Baldersnäs julmarknad, den brukar vara så himla bra! Men vädret inbjuder ju inte direkt till julmarknad... får la se om jag får med mig någon.

Ikväll blir det middag hos U och sedan jobb och sedan förhoppningsvis hinna hem till Greys! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jo alltså. Jag har kollat på några fler avsnitt av Desperate och jag kan säga som så att jag la ner den serien. Det kändes inte alls rätt. Tvillingarna var ju inte TVILLINGARNA längre. Det var ju nå andra nissar. Och Gabby, det funkar inte! Nej vet du vad. Tacka vet jag Greys... ler



Jag ska svara på ditt mejl snart.. Har haft lite fullt upp. Men det kommer. Massa kramar!

2008-10-29 @ 18:33:45
URL: http://jennien-pennien.blogspot.com
Postat av: Nybergskan

Nää, menar du det?! Fasen vad trist!! Ja, TACKA vet jag Greys ja med! Kramis!

2008-10-30 @ 08:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0