Välkommen till världen lilla gryn!

Så är han äntligen här - M och J:s son!! Han föddes igår klockan 16 efter 23,5 timmar (giv mig styrka!! Hur fan går det till?! Jag är IMPAD M!!) 4 005 gram tung och 51 centimeter tung, maaassor av hår och av bilden jag fick att dömma - söööötast i universum!! Så underbart! Är så himla glad för mina goa vänner skull, SOM de väntat och längtat efter honom! Där snackar vi lycka - den som gör att man strålar! Jag vill också STRÅLA!

Usel bloggerska sista tiden, men har haft fullt upp - med en massa BRA saker=) Har inte varit hemma en enda kväll den här veckan och är bara hemma och vänder nu med. Ska strax i väg på jobb. Ville mest visa att jag lever. Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kikan

Hallå! Alltid mysigt när folk i ens närhet får små bebbar :)

Jag har en liten utmaning till dig om du vill och har lust. Kolla in:

http://hemmahoskikan.blogg.se/?tmp=06130927

Trevlig helg!

Kram Kikan

2008-12-06 @ 13:12:17
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Maria H

ÅH gulliga underbara du.. TACK! Sitter här med massa tårar i ögonen.. KRAM vännen min!

2008-12-30 @ 00:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0