Snart är julen över.

God jul allesammans!!

Hoppas er jul varit till belåtenhet! Är själv mycket nöjd - även om det varit en lite konstig jul på många sätt...

Dagen började kanon med långpromenad med min kärlek plus Sodan:) Sedan julfrulle och juklappsutdelning. Blev MYCKET nöjd med julens första klappar:)

Sedan stress hem till familjen. Lite snabblunch, juklappsutdelning (fick MYCKET bra klappar, bla en kanonplattång av systeryster *glad*). Därefter gav sig Nybergskan ut och sprang på juleftermiddan... Knäpp, jag vet. Sedan hade jag plats för en massa julmat och ÄNNU mer goooodis!! Är mätt som proppen här nu och även lite smålullig;) Julöl är smarrigt... Tihi.

Nu börjar den här julaftonen att lida mot sitt slut och jag ser fram emot morgondagens festligheter i Bengan!

Sänder mina tankar till lilla P som är sjuk... Hoppas han SNART mår bättre! STOR julkram till er alla!! Natti


Kommentarer
Postat av: Sara

God fortsättning! Och du.. att vara kääär är ett fullt legitimt skäl till bloggslarv :) / Sara, a k a Frodomatten

2008-12-28 @ 21:19:08
URL: http://frodis.blogg.se/
Postat av: Maria H

God Fortsättning vännen min! Lät som en väldigt mysig jul, härligt!

Hoppas vi ses snart, kram på dig!

2008-12-30 @ 00:51:49
Postat av: Maria H

Hej vännen!

Hihi fortfarande "snart är julen över" här inne.. s

Hoppas allt är bra, att grabbarna snart blir friska, och att vi snart ses igen!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :)

2009-01-26 @ 14:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0