Dan före dopparedan!

God jul i stugorna!
Så var det dags för högtidernas högtid igen. och OJ vad mycket julstämning det är!?! Eller inte... Har slagit in julklapparna, provsmakat skinkan, tagit in granen (klädning återstår) men ändå KÄNNS det inte som jul. Vet inte varför? tycker alla säger så i år. Det kan väl inte BARA bero på vädret och avsaknaden av snö?? Så har det ju varit förr om åren med. Jaja, jul blir det iaf och mysigt ska det bli! Jag gillar verkligen julen.

Världens sämsta bloggerska har jag varit på senare tid... Det beror på... Att Nybergskan är käääär!;) Har ju inte tiiiid att sitta här och författa när jag bara vill mysa och umgås! Det hoppas och tror jag att ni mina trogna läsare har förståelse för. Ska dock försöka skärpa mig, jag VILL ju skriva och det TAR ju inte lång tid. Egentligen.

Hoppas julstämningen har infunnit sig i era stugor. Här ska jag och kärleken snart klä granen och sedan äta en liten inför-jul-kvällsmåltid med lite köttbullar och skinka, troligen dricka glögg till. Jag tror jag har blivit vuxen - drack TVÅ muggar STARKvinsglögg igår!! inte för att det var JÄTTEgott, men ändå... Jag som bara gillar saftglögg. *s*

Som sagt, god jul i stugorna! Må julefriden nått er vid det här laget. Vi hörs! Stor julkram från tomtemor i Bengan=)

Kommentarer
Postat av: Maria H

Åååhh vad mysigt att läsa (även om jag redan visste detta)! Klart att man inte kan sitta och blogga hela kvällarna när man är käääär!

Kram vännen!

2008-12-30 @ 00:50:11
Postat av: StefanWeei

Besök gärna min halvnya blogg! :P

2008-12-30 @ 00:54:04
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Besök gärna min halvnya blogg! :P

2008-12-30 @ 00:54:05
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0