Bra helg!

Har haft en riktig toppenhelg som började med frissabesök i fredags eftermiddag. Fegade faktist ur när hon ville klippa kort hela nacken... Jag som alltid brukar haka på alla frissans idéer . har STORT förtroende för henne! Men det kanske blir nästa gång? Får tänka igenom det lite först liksom=) Det "djärva" blev iställer superduperröda slingor i ett i övrigt nästan helt svart hår.

Kvällen spenderades sedan på Strandvägen med mycket trevligt middagssällskap... Kollade på Idol och jag är HELT ening med vilka som går till final! Nu måste ju dock Kevin vinna!!! Igår var det upp tidigt för avfärd mot Göteborg och Fitnessfestivalen. Hämtade upp C i Ed, lämnade Soda hos mamma. Var supertrött, men det var ändå en jätterolig dag med mycket träning och jag träffade flera goa människor jag inte ser så ofta. Däremot var jag förvånad, förbluffad, förundrad och faktiskt äcklad av hur fan folk såg ut egentligen!! Dessa muskelberg - det är inte fint nånstans! Varken på tjejer eller killar. Groteskt... Och sen de här hudfärgerna de solar sig till - ser ju inte klokt ut!!

Fredagens mycket trevliga middagssällskap dök upp även på lördagskvällen och då med välbehövlig och mycket uppskattad matlevernas;) Återigen en mycket mysig och trevlig kväll!! Nu bär det snart av mot Karlstad och ett biobesök med tidigare nämnda person - blir en kanonavslutning på en bra helg det!!

Och Kikan - jag antar utmaningen och återkommer med den=)

Kommentarer
Postat av: Maria H

Åh, spännande med ny frisyr! Jag som tyckte du var snygg i håret sist vi sågs iofs.. :) Kramis!

2008-12-30 @ 00:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0