Virus och bakterier!

Min dator har varit seeeg som kola på sista tiden och jag mitt nöt fattar ingenting... Frågade min nåååågot mer datoriserade goda vän Jennie igår om hon hade nån tanke om vad som kan vara fel och får genast till svar viiiiiirus!! Såklart! Jag har nog i ärlighetens namn inget virusskydd... *rodnar* Det stod något om antivirus i tre år i produktbeskrivningen när jag köpte datorn för några veckor sedan, men sen har ju inte jag tänkt mer på det... Jag har ju inte installerat nåt eller så... *Puckade brud* Jaha, så vad gör man nu då? *Kort stund senare* Fick just sms från mycket snäll kompis N som erbjöd sig att titta på den=) *Mycket nöjd*

Annars då? Regn och rusk och hemmet behöver städas! Bra kombo va? Tror det får bli lite hem- och själavård ikväll=) Igår kväll var jag mycket husmoderlig och dutti då jag inasåg att jag hade laxfiléer i kylen som gick ut igår. Ställde mig och lagade två olika laxrätter och fick således fyra matlådor på ett bräde! Hemskans bra! Nu – jobb!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi... hur går det med virusen? Du vet väl att du alltid måste skydda dig... ASG ;-)

2008-08-26 @ 12:13:35
Postat av: Nybergskan

Men Jennie - hallå!! Fan vad du är präktig då! Det hanns ju inte med i brådrasket – var ju så sugen på att få igång den liksom och då glömmer man så lätt... MEN! Glada nyheter! Får göra ett nytt inlägg...

2008-08-26 @ 14:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0