Städat!

Pust! Vilken dag! Har grejat och fixat hela långa dan! Hämtat typ alla mina kläder i huset och sorterat bort sånt jag inte velat ha och försökt skaffa mig en garderob=) Fick besök av både T och J på kvällskvisten och därme välbehövliga avbrott. Hann dock inte åka till gymmet som planerat, så jag och Soda tog en BLÖÖÖT löptur nu på kvällen istället. Totalt genomsura blev vi, men skönt var det!

Har nu avslutat med att dammsuga och skura - på fredag kväll! Seriöst! Har nu haft besök av Marie och funderar på om inte en film vore en bra aktivitet nu... Och ladda inför morgondagen! Då är det nämligen ingen vanlig dag i Bengan! Nej, det är den stora kanotmaraton- och kräftskivedagen!! Får besök av E, R, T och syrran och ska ut på "stan" och kolla in kanotister. På kvällen blir det partaj med stort P! Ser verkligen fram emot det!!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0