Soffarköpardag!

Morning folks!
Steeel i kroppen idag! Har tränat många dagar i rad och igår både sprang jag och körde attack – vilket fullkomligt dödade mina vader! Vadmassage – någon?!

Igår var jag mitt gamla vanliga jag vad gäller dygnsrytmen. Har nästan varit lite orolig för mig själv då jag den senaste tiden blivit värsta nattugglan! Jag som alltid däckat senast tio! Syrran var helt förvånad när hon var här förra veckan – det gick att PRATA med mig efter tio och HON ville lägga sig före MIG!!! Sjuk?... Men igår serni, då var det klubbning halv tio som gällde! Släpade mig i säng klockan tio och störtsomnade!

Var vovvelös inatt, men gick ändå upp och gick min morgonprommis. Nya livet ni vet... Eller ja, att gå morgonpromenader är ju inget nytt, det gör jag ju varje dag. Men nu är det stenhårt som gäller! Semester/cider/snackskilona ska bort;)

Verkar förövrigt som att det blir dansbandsaktiviteter i helgen... Spännande! Haha.

I em tar jag med mig Danielsson och styr kosan mot Karlstad för soffköp. Kvällsfika hos T ingår - myyysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0