Snart lunch..

Så har man snart nått första milstolpen så här på inledande arbetsveckan - lunchen=) Inte helt oväntat kurrar min mage förfärligt just nu! (Som varje dag vid den här tiden typ...)

Har i ärlighetens namn inte hunnit få så mycket gjort än... Men jag räknar med att effektiviteten återvänder efter lunch... Eller vad tror ni?! ;)

Dagens stora undran: Var fan är våra fruktpengar?! Jag, J, K och A här på jobbet köper frukt till lunchrummet och den lilla vinst denna affärsverksamhet generar förvaltar jag, är även jag som står för inköpen. Idag när jag ska gå och köpa frukt ligger inte pengarna där de ska! Har vi en fruktpengatjuv ibland oss?! Eller gömde jag dem bara på nåt himla (för!) bra ställe innan jag gick på semester och har glömt det? Frågorna är många, svaren få... Pengarna är hur som helst just nu skit väck! Hoppas de kommer fram – de ska ju vi festa för=) I våras åkte vi till Kiel en helg för fruktpengarna... Oj så skoj vi hade=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad hände med fruktpengarna? har dom återfunnits?? Spännande ju.... hihi

2008-08-13 @ 08:47:17
Postat av: Nybergskan

Nej Jennie, de har INTE återfunnits!! Urkonstigt! Det KAN väl ändå inte vara möjligt att någon snott en plastficka i en plastpåse innehållande några hundralappar?? Här, på jobbet?! Kan jag aldrig tro! Men faktum kvarstår - pengarna är spårlöst försvunna... Anlitar Ture Sventon

2008-08-13 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0