Så var det måndag igen..

Yo!
Då var det måndag igen efter en sådär vilosam helg... Jobbat och flygit och farit en massam men det har varit en trevlig helg=) Känner mig utvilad och glad idag!

Idag hurrar vi rejält för världens bätaste, sötaste, raraste och goaste lilla syster som fyller 21 år!! Åldersnojjig som jag är så är jag faktiskt grymt avundsjuk på henne som är fem år yngre... Hade kunnat tänkt mig att stanna vid 23;) Men så funkar ju inte riktigt livet... Det rusar obarmhärtligen på i 180 mot 27... *Suck* Men innan dess ska jag hinna med en massa roligt! Närmast på tur står bland annat en kräftskiva – på söndag;) Så jag har tagit ledigt på måndag. Busigt va?...

Kommentarer
Postat av: Monica

Hallå Kompis!! Det var kul att pratas sist!Inte ska du ha åldersnojja REDAN! Det blir bara bättre för varje år. lovar. Låter som en bra helg och kul med kräftkalajs på en söndag. Hihi.

Kramis

2008-08-25 @ 14:08:41
Postat av: Jennie

ASG Du kan väl inte ha åldersnoja när du blir 27! Kom igen om 3 år säger jag bara... HAHAHA.

2008-08-25 @ 15:45:43
Postat av: Nybergskan

JO! Jag HAR åldersnojja!! Löjligt – i know! Men ett faktum! Vill icke bli äldre... fasar för kroppens förfall (som redan börjat så smått??..) och för att liksom "missa" och ångra nåt... Och så måste man ju liksom bestämma sig för vad man ska göra och så där... Usch och fy! Haha

2008-08-26 @ 08:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0