Pank?..

Shit vilken kass bloggstart jag fick då! Två tomma dagar! Och en tom pung... Pengapung alltså. Det är därför jag inte skrivit här - har ju varit på shoppingäventyr!

Började dagen tiiidigt i Trollhättan igår. Planen var att åka halv sju. Tjugo över sju lämnade vi Statoil med en latte i handen... Varför liksom? Varför har just JAG utvecklats till en sån tidsoptimist?! Jag hatar ju det draget hos andra... Well.

Kom iaf till Ullared. Stort problem på det plejset - VAR är kundvagnen?! Vet inte HUR många gånger jag rörde bort den! En gång hittade jag den inte heller och fick skamset hämta en ny på utsidan... Vågar knappt berätta vad notan slutade på... 69 kronor här, 19 där, 6,95. Hur FAN kan det bli 5000??! Hahaha. Och så är det så roligt för när nån sen frågar vad man köpt kommer man på fem saker liksom...

Idag blev det sedan Ikea... Är man störd eller? MEN; har ju ett nytt hem att inreda! Ytterligare kulor rullade och nu vågar jag fan inte kolla på kontot... Närmare 8000 på två dar. Shit pommes frites! Men vad mycket grejer jag har! Haha! Har just packat upp det mesta under inseende av M och T som konstaterat att vi MÅSTE åka till Ullared snart (igen)! Spontant mest nöjd med? Gröna taklampan! Spontant minst nöjd med: Gapet på kontot! Men kul har det varit! Haft supermysigt med M å hennes mage;) Det bor en bebis i den... Den bebisen har en ny garderob nu... Eller snarare EN garderob.

Dagens undran; Kan man med vettet i behåll köpa en RUND säng?? Är skitsugen på en sån på Ikea! Svårmöblerat med snedtak.

Nu - packa upp lite till, sätta på en tvättmaskin och sedan stupa i säng. Har fått så jäkla sena vanor. Vad har hänt? Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha. En RUND säng!? Det vete fan alltså om du kan klassas som vettig då. fniss

2008-08-08 @ 13:23:21
Postat av: Nybergskan

Så det menar du att jag gjort tidigare då? Faller hela min image på en rund säng??... Haha

2008-08-08 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0