Nämen vad ÄR detta?!

Trött så jag är svimfärdig... Var ju astrött redan igår. Blev tvungen att jobba på kvällen och var hemma typ halv elva. Lite datatid förstås när jag kom hem och snart var klockan halv tolv. Kunde INTE somna. Vred och vände en stund, men tillsist så... Vaknade klockan fyra - KLARVAKEN!! 04:40 gav jag upp och gick ut och sprang en timme... Var på jobbet typ halv sju. *Antagligen knäpp*

MEN, roligt är att idag hämtar jag min nya bil!!!! Blev en mycket hastig affär igår då saker och ting plötsligt löste sig så himla smidigt!! Jag och P bytte in Saaben mot varsin egen bil och allt var klart på en halvtimme! Vi var vänner när vi gick därifrån och skrattade till och med tillsammans och det kändes så jäkla skönt!! *Glad* Så om nån timme hämtar jag min alldeles silvriga och fina VW Polo 1,4 masterline (typ... nåt med master var det iaf! *s*) -07:a som gått 1400 mil! Vi ska förhoppningsvis trivas bra ihop!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej vännen! Usch, du får inte glömma bort att sova också - det är vidrigt när man fastnar i sömnproblems-fällan.. Hur går bilen då? Jag undrade just hur ni löst det men det lät ju som en kanonlösning. Kraaaaaam

2008-08-21 @ 09:00:40
Postat av: Nybergskan

Jag veeet Monica - det stressar mig!! Men nu har jag sovit bra i två nätter, även om jag alltid kommer i säng försent... Bilen går BRA!! Känner mig supernöjd hittills! Det löste sig ju himla smidigt – liksom allt annat faktiskt! Vi är vänner och glada och nöjda och det känns SÅÅ bra! Kramsi på sig!

2008-08-21 @ 09:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0