Monday bloody monday...

Åh kära stjärtanes vad trött Nybergskan är idag!! Sov typ mellan halv sex och halv tio igår - that´s it! Givetvis hade en tupplur mitt på dagen varit på sin plats, men det blev liksom aldrig tillfälle för det... Kaaanske slumrade till en minut eller två, men mer var det inte! Däremot var ju inte tempot särskilt högt, det kan jag ju inte påstå... Städade dock efter den vådliga efterfesten (fanns ju lite glassplitter att ta hand om haha) och orkade mig även ut på några kortare promenader. I övrigt blev det mycket soffhäng=) Jag, J och M käkade ihop och släpade oss också till Kickis för lite luft, span och snask;) Plockade även upp R som fick följa med hem - troligen besviken för att utlovat "magkill" uteblev;) Haha.

På kvällen kom jag lite in i andra andningen och jag och M tog oss faktiskt en lite längre kvällsprommis och lampan släcktes nog inte förrän bortåt elva tillslut! Är nöjd med min prestation=) Idag är jag dock klubbad... Fråga mig inget som kräver någon större hjärnaktivitet. *Säpar mig till kaffeautomaten. Igen*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihihi... Nybergskan är lite sliten tror jag bestämt.



Men som allas vår Björn Gustafsson säger: "Living the dream - whooohooo" fnissar



Kram på'rä!

2008-08-18 @ 13:43:35
Postat av: Nybergskan

Hahaha, ja precis! Vet du Jennie – jag gör skiiiitstarka röror!! ASG

2008-08-19 @ 08:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0