Helglängtan!

Grått, grått, grått... Men idag är det iaf VARMT! Kör shorts och linne idag! Höll på att svettas ihjäl i Haglöfskläder på morgonpromenaden.

Hade jag inte jobbat helg hade det här varit sista arbetsdagen för veckan, men sån tur har jag ju inte... Ska ändå bli skönt med helg! Ska bla försöka hinna ner till familjen för att kolla om det är någon möbel eller nåt från farmors hus jag vill ha – det ska hyras ut nu nämligen. OM en gammal buffé ser ut som jag minns den är jag mycket intresserad!

Å bilen går bra=) Känner mig himla nöjd hittills! Känns som vi ska kunna trivas bra ihop. Ikväll: Dubbla träningspass, sen TIDIG sänggång! MÅSTE lyckas med det idag! Blir så jäkla sent varenda dag och det är inte jag van med. Tränar dessutom rätt hårt just nu och då MÅSTE ju sömnen klaffa...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

Ha en fin dag.

2008-08-21 @ 09:25:14
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: mumari

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 09:35:30
URL: http://mumari.se
Postat av: Maria H

Hej vännen!

Hihi några hårda dagar med sviter från Den Vilda Efterfesten förstår jag.. s Förresten - vad var "en knubbig"? nyfiken :)

Härligt att du & bilen trivs ihop! Ska bli jättekul att se er båda när vi nu ses nästa gång!

Hoppas sömnen funkar bättre nu, kram vännen! =)

2008-08-21 @ 23:00:45
Postat av: Nybergskan

Hihi – Knubbig= en lampa från Ikea=) De har ju alltid så roliga namn! Knubbig i det här fallet hade inte ens plockats upp ur plasten innan han/hon/det fick sätta livet till! Haha. Har förresten på mig "din" fina tröja idag – för andra gången! Love it Längtar efter att träffa dig och er igen också!! Kram

2008-08-22 @ 08:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0