Helgjobb - suck!

Tjeeena!
Nu har faktiskt sömnen funkat bra ett par nätter – men jag kommer ju fortfarande i säng på tok för sent. Men det BÖRJAR bli bättre haha.

Sliten i kroppen idag efter några dagars tuff träning – igår körde jag först en timme cykel och sen en timme pump. Idag blir det vila – får ju låta min stackars lekamen få chansen att stärka sig också!

Jobbar idag, fredag, vilket innebär att det är min helgvecka! Är ju ledig två fredagar av tre – men jobbar fredag i samband med helg. Lite trist, men jag tror inte det är så mycket jobb. Ska gå igenom det strax med chiefen=) Tror faktiskt det här ska bli en HELT vit helg dessutom! Ska ju förstås inte LOVA nåt, men det känns som att jag skulle må bra av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0