Friskförklarad!!

Vet inte om jag ska vara nöjd eller inte – men det verkar inte som att min dator drabbats av varken virus eller bakterier! *Hurra* OCH! Det följde mycket riktigt med ett virusskydd – som jag glömt att installera... *Rodnar* Herregud, det vet väl ALLA hur viktigt det är att använda SKYDD!!! Hahaha! NU är jag iaf skyddad=)

Det trista i kråksången var dock att min gode vän N ganska snart ringde upp mig och berättade vad felet var... Jag hade visst fått ett sms från Telia där det stod att jag hade surfat upp min "kvot" för den här månaden – och därför fått värsta låga hastigheten att hålla till godo med resten av månaden!! Vad är DET för jäkla lurendrejeri då?! Har Telias mobila bredband – har jag inte läst en mening om att man kan "förbruka" sin hastighet så att säga!! "Surfa så mycket du vill" – bullshit ju! Ska minsann ringa Telia och fråga i vilken finstil man kan läsa om detta... *Surar*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men va faaaan. Vad är det för skit!? Ja ring och bråka och sen skriver du en arg artikel om det i tidningen. Hihi. ;-)



Bra att du skyddar dig nu lilla vännen. Vill ju inte att det ska komma in oönskade parasiter som tar upp all din tid... haha ;-)

2008-08-26 @ 15:25:44
Postat av: Maria H

Hej vännen!



MEN vad dåligt av Teila! Så hade vi när vi hade lånat usb internet av bbb, men när man han fast abonnemang så trodde jag inte att det var så.. Ja ring du och vråla lite på dom! :)

Himla roligt att du ringde förut förresten, ska bli SÅ roligt att ses till helgen!!



Skönt att du inte hade virus då, och bra att du skyddar dig hädanefter! s



KRAM vännen!

2008-08-26 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0