Efterfest...

Shit vilken usel bloggerska jag är! Missat flera dar ju... Jättekul att ni börjat kommentera lite mer flitigt kamrater=) Och FÖRLÅT Tessan för att jag missade att skriva att vi var hos dig och fikade också när vi var i Karlstad!!! Det var ju typ det viktigaste som hände ju!!! Fick se din fina lägenhet. Himla mysigt var det=) I´ll be back! *Bokar stjär(t)nrummet*

Igår var jag och J på dansbandstjofräs... Torgny Melins... Susanne i Bonde söker fru var där... Jag skriver inget mer...

Sen hade vi efterfest. Knubbig fick sätta livet till. Likaså en ljuslykta på terrassen. Kul att du kom förbi K;) Hahaha. Klart vi ska ha efterfest till halv sex! Nu lämnar jag in...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Stjärtrummet är härmed iordningsställt å väntar på övernattning/hettning hoho

2008-08-17 @ 22:18:28
Postat av: Nybergskan

Tipptopp Tessan - nu kan vad som helst hända!! Hahaha!

2008-08-18 @ 08:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0