Bäckenbekymmer?!

Så! Massagelunchen avklarad! Dock trodde inte massören att mina bekymmer berodde på varken för mycket träning eller för lite stretch, utan att det hade mer djupgående orsaker... *Oroande* Hon trodde att jag kanske var lite sned i bäckenet – en teori som förstärktes när jag berättade att mitt bäcken de facto varit av både bak och fram. Hon tyckte jag skulle begäran en röntgen av bäckenet, men vi kom iaf fram till att jag testar med ett naprapatbesök först och hör vad han säger. Har bokat tid redan på fredag. Hon trodde också att stela "baklår", betongvader OCH iskalla tår kunde hänga ihop – kanske räcker inte syret ordentligt hela vägen ner?... Attans bekymmer då! Hoppas naprapaten har något bra att berätta för mig=)

By the way ringde jag Telia – jojomän, det gick allt att läsa blan det ytterst finstilta – på PRISLISTAN – ett eget PDF-dokument – om den här regeln om att de "förbehåller sig rätten att sänka hastigheten vid en internettrafik om mer än 5GB på en månad" eller vad det nu stod! På frågan om hur de motiverar det här fick jag till svar att: "så man inte missbrukar nedladdningar och sånt"... Ehh JAHA?! Och det är upp till OPERATÖREN att avgöra??! Och vadå "missbrukar"?? Det är okej att "missbruka" med ett fast bredbandsavtal, men inte med ett mobilt?? Jag hade dock möjligheten att teckna ett företagsmobiltbredband – för 50 kronor mer i månaden – då försvann den begränsningen. Så är man ett företag är det okej att "missbruka" alltså?... Jävligt märkligt om ni frågar mig, men bättre svar fick jag inte! *Surar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0