Back to work!

Så var det slut på glidarlivet för den här gången. Igår började mitt nya liv. Det här med att dricka cider och äta snacks tre dar i veckan går icke! Så nu blir det nya tag! Egentligen tror jag mest att det kommer att räcka med att sluta dricka sprit på vardagarna... Det får iaf bli löftet=)

Nya livet började iaf bra igår med två långpromenader, cykling till och från gymmet samt ett pumppass. Idag invigde jag arbetsveckan med 45 minuter löpning i morse. Nu har jag varit på kontoret i ungefär en halvtimme och det känns som om jag aldrig varit härifrån. Är rätt nöjd med att vara tillbaks faktiskt, känns helt okej. Ingen ångest alls faktiskt! Sov lite oroligt inatt dock, men det kanske inte var därför...

Kort paus senare... Är det inte typiskt – det tog 19 minuter på jobbet innan krimchefen ringde - vad har jag gjort nu liksom?! Haha. Fast klart mycket bättre att få det samtalet på arbetstid än privat - nu blev jag inte så värst orolig. Haha!

Funderar på att åka till Karlstad imorgon och titta på en soffa och isf även passa på att träffa lilla söta T! Får grunna på det. Nu: Dagens andra kopp ljummet automatkaffe! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Monica

Många kryptiska initialer är det här, nyfiken i en strut såklart. Du får la uppdatera mig när du hinner. Hihi. Busy att vara young free and single :-)), Låter som om du handlat många fina saker till lägenheten i alla fall!! Kramelikram

2008-08-12 @ 11:40:27
Postat av: Nybergskan

Haha, T är tämeligen odramatiskt – Tessan=) Självklart uppdaterar jag dig på alla initialer du önskar vännen!

2008-08-12 @ 11:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0