Ahh - helgen är nära!

Tja!
Gör sista dagen innan helgen nu – skönt! Jobbar ju på treveckorsschema, med kontorstid måndag till torsdag, ledig från fredag, två veckor av tre och tredje veckan kontorstid måndag till fredag plus två kvällar och helgen... Det var DEN veckan jag hade förra veckan, så nu blir det skönt med helg!

Träningsvärk idag efter boxen!! Inte van att använda ryggen på det viset! Men det är skönt. Jag får sällan träningsvärk, så det är nästan gott att känna att man lever lite ibland;) Efter träningen igår väntade ett seeegt kommunfullmäktigemöte (sånt ingår i mitt jobb) och jag var hemma strax efter nio. Diskade upp efter massagelunchen och babblade i telefon efter det. Sen hände det inte så mycket mer spännande igår...

Två kräftskivor väntar i helgen – hos en arbetskollega imorgon och i Trollhättan på söndag – måndag har jag tagit ledigt! *Najs*

Ikväll blir det sent igen. Det är jag som kör Bodypumpen ikväll med start klockan 20 och därefter väntar möte med gymstyrelsen. Imorgon 08:45 ska jag sedan infinna mig hos naprapaten. Ser INTE fram emot det. Sånt brukar göra oooont....

Kommentarer
Postat av: Monica

Kul med partaj helgen lång!! Hoppas det går bra hos naprapaten, jag tycker inte det brukar göra sååå ont förutom enstaka saker utan det kan även vara riktig skönt faktiskt! Kramis

2008-08-28 @ 10:55:23
Postat av: Nybergskan

Det JAG har varit hos naprapat för har alltid gjort asont – men det har ju varit muskulära bekymmer, inget skelettrelaterat. Så även denna gång... MEN det GÖR väl gott! Kramsi!

2008-08-28 @ 11:33:57
Postat av: Maria H

Hej vännen!



Hihi msn & blogg samtidigt.. :)

JIPPIE nu ses vi snart!! längtar Nån speciell mat du är sugen på eller så?



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam :-D

2008-08-29 @ 00:16:22
Postat av: HP

Hallå!

Kolla dages Göteborgspost ang ditt problem med Telias knepiga sätt att slöa ner det mobila bredbandet.

2008-08-29 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0