After kräftkalas...

Så - igår var det alltså den stora kanotmaraton- och kräftkalasdagen i Bengan! Var faktiskt inte ute nånting och kollade på paddlarna - fanns inte tid! Såååå - vi hoppar fram till kvällen istället=)

Hade förfest hos mig! Klart man ska ha förfest före en fest som börjar klockan sju... Vi blev dock lite sena då vi tänkte vänta ut himlens öppna portar som välsignade oss med ofantliga mängder vatten. Slutligen fick vi dock inse att det nog inte kommer att sluta och gick ändå. Var genomblöta när vi kom fram! Tur att jag hade plattat mitt lockiga hår - det låg ju preciiis som planerat vid ankomsten... Inte!

Ganska snart efter att sista matbiten lassats in bar det åter av till Strandvägen för obligatorisk mellanfest! Här infann sig nog egentligen kvällens höjdpunkt och vi hade riktigt trevligt! På vägen dit hann jag å syrran med ett oväntat lustfyllt kisstopp! Haha! No more about that! Men det handlar INTE om snusk! Hihi.

I övrigt gick väl kvällen mer i alkoholens tecken än kräftans - jag menar vi befann oss ju i Bengan! Bäst att bli klappkanon - som alla andra!

Dagen idag har varit lite småseg. Såklart. Har dock gaskat upp mig lite här på kvällskvisten - efter dagens rejäla portion av himlavatten - och sprungit en sväng. Nu laddar jag för sista semesterdagen i morgon...

Sov gott kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0